Advertising (This ad goes away for registered users. You can Login or Register)

Search found 191 matches

by imthemiz
Sat Jun 23, 2012 12:36 am
Forum: Custom Firmwares (HEN/CFW/LCFW)
Topic: CWcheat and TempAR codes
Replies: 8
Views: 4229

CWcheat and TempAR codes

Does cwcheat works on tempAR ?
by imthemiz
Wed Jun 20, 2012 9:55 am
Forum: Plugins
Topic: ZeroVSH Patcher v0.4 [6.61 support]
Replies: 565
Views: 97017

Re: ZeroVSH Patcher v0.2 [Big Update]

naki-the-curious wrote:
imthemiz wrote:YEAH! This is so effin' cool!!! Got a new gameboot, new font and what else?! haha! Best PLUGIN of all time! i wanna post screenshots how?
I recommend this plugin
Ill do this when i got the time.. :D
by imthemiz
Wed Jun 20, 2012 8:40 am
Forum: Plugins
Topic: ZeroVSH Patcher v0.4 [6.61 support]
Replies: 565
Views: 97017

Re: ZeroVSH Patcher v0.2 [Big Update]

YEAH! This is so effin' cool!!! Got a new gameboot, new font and what else?! haha! Best PLUGIN of all time! i wanna post screenshots how?
by imthemiz
Mon Jun 18, 2012 12:25 pm
Forum: Plugins
Topic: ZeroVSH Patcher v0.4 [6.61 support]
Replies: 565
Views: 97017

Re: ZeroVSH Patcher v0.2 [Big Update]

NightStar3 wrote:
imthemiz wrote: My font wont load! I already converter it to .pgf ! Help!
Where is it located on your psp and what is the full filename?
In PSP/VSH, whoaa.pgf downloaded from dafonts
by imthemiz
Mon Jun 18, 2012 5:34 am
Forum: Plugins
Topic: zeroRCO patcher wont work on PRO-C?
Replies: 1
Views: 811

zeroRCO patcher wont work on PRO-C?

Hello, i got a problem recently i installed zeroRCO patcher (not zeroVSH patcher) so after i put the plugin and enable it and restart my psp, it just wont go to the menu i can only see the xmb wave but not the icons after the restart, btw i install zeroRCO patcher v0.2
by imthemiz
Mon Jun 18, 2012 4:23 am
Forum: Plugins
Topic: ZeroVSH Patcher v0.4 [6.61 support]
Replies: 565
Views: 97017

Re: ZeroVSH Patcher v0.2 [Big Update]

ok look at my last post for a edit and also look at this from the OP -- The PSP GO Clock and Calendar -- The newest version of ZeroVSH Patcher adds support for the PSP GO's Clock and Calendar, a nifty feature Sony added on PSP GO's. In order to enable it, open up zerovsh.ini and set SlidePlugin to ...
by imthemiz
Mon Jun 18, 2012 2:53 am
Forum: Plugins
Topic: ZeroVSH Patcher v0.4 [6.61 support]
Replies: 565
Views: 97017

Re: ZeroVSH Patcher v0.2 [Big Update]

fate6 wrote:IDK I dont use this plugin

what exactly does it do if you enable it ?
(I'll take a look at the .ini in a sec)
Ok you will see the DISABLE on the very end of the line... tell me later what should I do ok?
by imthemiz
Mon Jun 18, 2012 2:47 am
Forum: Plugins
Topic: ZeroVSH Patcher v0.4 [6.61 support]
Replies: 565
Views: 97017

Re: ZeroVSH Patcher v0.2 [Big Update]

the .ini is just the config file and unless you want to change something like where to look for the files you should just leave it alone I would encourage you take a look, you never know what you can learn ;) (just make a back up of it in case you mess something up ^__^) There is a DISABLE thing th...
by imthemiz
Mon Jun 18, 2012 2:40 am
Forum: Plugins
Topic: ZeroVSH Patcher v0.4 [6.61 support]
Replies: 565
Views: 97017

Re: ZeroVSH Patcher v0.2 [Big Update]

fate6 wrote:just do exactly as it says

make a folder named "VSH" in the "PSP" folder and put whatever your going to be using in the "VSH" folder
THANKS! Now,please tell me about the zerovsh.ini part? I don't know this .ini this is the first time I use .ini
by imthemiz
Mon Jun 18, 2012 2:35 am
Forum: Plugins
Topic: ZeroVSH Patcher v0.4 [6.61 support]
Replies: 565
Views: 97017

Re: ZeroVSH Patcher v0.2 [Big Update]

i know D1, but this is the part I cant understand :(
in the
folder which you have RedirPath set to in zerovsh.ini (Default is (root):/PSP/VSH)

Go to advanced search